اجاق گاز

اجاق گاز صنعتی

 

اجاق گاز صنعتی یکی از محصولات شرکت روماک ماشین میباشد که وسایل مورد نیاز در هر آشپزخانه و رستوران می باشد. امروزه طرح ها و مدل های مختلفی از اجاق گاز وارد بازار شده است که کار خرید را بسیار ساده و راحت کرده اند. این اجاق گاز  در اندازه و سایزهای مختلفی تولید می شود که برای هر محیطی مناسب هستند و می توان با آن نیاز پخت و پز را برطرف کرد. در بیشتر رستوران ها از اجاق گاز  برای پخت انواع خورشت ها، دسرها، غذاهای اصلی و میان وعده ها استفاده می کنند.

دو شعله رومیزی

اجاق گاز

4شعله رومیزی

اجاق

تولید و فروش انواع اجاق گاز

اجاق گاز صنعتی یکی از وسایل مورد نیاز در هر آشپزخانه و رستوران می باشد.

امروزه طرح ها و مدل های مختلفی از اجاق گاز صنعتی وارد بازار شده است که کار خرید را بسیار ساده و راحت کرده اند.

این اجاق گاز صنعتی در اندازه و سایزهای مختلفی تولید می شود که برای هر محیطی مناسب هستند و می توان با آن نیاز پخت و پز را برطرف کرد.

در بیشتر رستوران ها از اجاق گاز صنعتی برای پخت انواع خورشت ها، دسرها، غذاهای اص

لی و میان وعده ها استفاده می کنند.

اجاق گاز رومیزی صنعتی رومیزی

اجاق گاز صنعتی

بهتر است بدانید که اگر صاحب یک آشپزخانه صنعتی هستید باید از تجهیزات بسیار پیشرفته مانند اجاق گاز صنعتی برای پخت انواع غذاها استفاده کنید و قدمی محکم برای موفقیت کسب و کار خود بردارید. ما نیز به همین منظور اقدام به تولید انواع اجاق گاز صنعتی کرده ایم که برای محیط های بزرگ و کوچک مناسب هستند.

تمامی اجاق هایی مانند اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز 2 شعله برای مصارف خانگی و صنعتی، اجاق گاز 4 شعله، اجاق گاز 6 شعله، دستگاه اجاق گاز، اجاق گاز برقی، اجاق گاز مبله، اجاق گاز ایستاده، اجاق برقی 2 شعله،اجاق برقی 4 شعلع ، اجاق گاز 4 شعله فردار، اجاق گاز ورق بگیر، اجاق گاز ورق نگیر، اجاق گاز ورق بیرون بگیر، اجاق گاز ورق بیرون نگیر، اجاق گاز تمام استیل، اجاق گاز کوره ای، اجاق گاز کوره ای پروفیلی، اجاق گاز کوره ای ورق و پلوپز گازی کوچک را می توانید با بهترین شرایط از ما بخرید.

ویژگی های اجاق گاز صنعتی

یکی از مهمترین وسایل هر آشپزخانه اجاق گازها هستند که برای هر آشپزخانه ای ضروری می باشد.

اجاق گازهای صنعتی دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند و کاربرد بسیار زیادی دارند. جنس بیشتر اجاق گازها از استیل می باشد که ضد زنگ هستند.

از این اجاق گاز  می توان در کترینگ ها، رستوران ها و کافه ها استفاده کرد.

یکی دیگر از ویژگی های این اجاق گاز در این است که دارای شعله های ترموکوپل می باشد و در در زمان قطع شدن گاز شعله نیز به طور اتوماتیک قطع می شود.

اجاق گاز صنعتی قابلیت های بسیار زیادی دارد که برای تمام مصارف خانگی و به خصوص مصارف صنعتی بسیار مفید می باشند.

قیمت اجاق گاز صنعتی

یکی از بهترین شرایط و ویژگی اجاق گازهای صنعتی قیمت های ایده آل و منحصر به فرد آنها می باشد.

این اجاق گازها با قیمت های مناسب عرضه می شوند و هر صاحب صنعتی می تواند از آنها استفاده کند و در آشپزخانه خود از آنها استفاده کند.

شما نیز اگر می خواهید یک اجاق  مقاوم و بادوام بخرید می توانید ویژگی ها و قیمت این کالا را در سایت ما مشاهده کنید.

قیمت اجاق گاز زمینی، قیمت اجاق گاز پلوپز، قیمت اجاق گاز پروفیلی، قیمت اجاق پلوپز زمینی، قیمت اجاق زمینی، اجاق پلوپز زمینی و سایر اجاق گازها در سایت ما وجود دارد.

در صورتی که می خواهید از محصولات دست دوم استفاده کنید، ما می توانیم بعضی از محصولات مانند گاز پلوپز دست دوم و اجاق گازها را در اختیار شما قرار دهیم.

در ضمن ما اقدام به تولید اجاق گاز پروفیلی کرده ایم و می توانید این اجاق گاز را نیز از ما بخرید. تمامی محصولات ما دارای گارانتی می باشند و می توانید از این خدمات استفاده کنید.

اجاق برقی 4شعله مبله

اجاق برقی

1 comment

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping