فر پخت

طرز تهیه میرزا قاسمی در منزل

طرز تهیه میرزا قاسمی در منزل  و روش پخت میرزا قاسمی که یکی از پیش غذاهای اصلی شمالیه که در  کنار مخلفات مختلفی سرو میشه و طعم بی نظیری هم داره در این جا طریقه پخت غذا رو با رعایت نکاتی بادمجان طعم آزار دهنده ای داره البته طعم سیر ، چاشنی اصلی این غذاست که به هیچ عنوان نباید حذف بشه .چون اگه سیر نداشته باشه دیگه میرزا قاسمی نیست.

طرز تهیه میرزا قاسمی  در منزل و مواد لازم برای پخت

  • بادمجان متوسط سه عدد
  • گوجه فرنگی 4 عدد
  • سیر سه حبه
  • تخم مرغ 2 عدد روغن و نمک و فلفل و زردچوبه به میزان لازم
  • رب گوجه در صورت تمایل
  • روغن

طرز تهیه میرزا قاسمی در منزل

طرز تهیه میرزا قاسمی در منزل

نکته مهم درطرز تهیه میرزا قاسمی در منزل  بادمجان ها رو به شکل عمودی در فر یا  روی گاز کباب کنین و بعد از اینکه کباب شد پوستش رو جدا می کنیم .من بادجون ها رو توی فر با دمای بالا و مدت 40 دقیقه کباب کردم.

کباب کردن بادمجون ها  روی زغال بهش طعم  دودی دلچسبی میده که پیشنهاد می کنم اگه امکانش رودارید روی زغال کبابش کنید .اگه بادمجون هاتون رو روی زغال یا گاز کبابی کردید باید به کمک یک کاسه آب سرد پوستشون رو جدا کنید چون پوستش خشک و شکننده میشه . ولی اگر توی  فر کبابی کرده باشید پوستش به راحتی جدا میشه .

بادمجان کبابی

نکته مهم طرز تهیه میرزا قاسمی در منزل اگر بادمجان هاتون تخم دارن ، بهتره که تخم هاش را جدا کنید .بعد هم کاملا ساتوری کنید که بادمجون ها حالت پوره بگیرند

بادمجون ها رو ساتوری می کنیم

حالا بادمجون ها ی ساتوری شده رو توی ماهیتابه ای که روغن داغ کردیم می ریزیم تا سرخش کنیم .بادمجون ها رو باید حدود یک ربع توی روغن تفت بدیم .کمی زردچوبه به بادمجون ها میزنیم .

بادمجون ها رو تفت میدیم

وقتی که کاملا تفت خوردن سیرهای رنده شده رو هم اضافه می کنیم و باز تفت میدیم .توی این فاصله جداگانه گوجه ها رو پوره یا رنده می کنیم و روی حرارتمیذاریم تا آبش کشیده بشه .حالا گوجه رو به بادمجون های در حال تفت اضافه می کنیم و همراه بادمجون ها تفت میدیم توی این مرحله اگه از رنگ میرزا قاسمی تون راضی نبودید یک قاشق رب گوجه هم اضافه کنید.

گوجه تفت داده و رب گوجه اضافه می کنیم ما معمولا به میرزا قاسمی تخم مرغ هم میزنیم به این صورتکه تخم مرغ رو در ظرفی جداگونه در مقدار کمی روغن هم میزنیم تا ببنده .بعد به میرزا قاسمی اضافه می کنیم .البته مدل املتی هم می تونید تخم مرغ رو به میرزا قاسمی اضافه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping