موهیتو توت فرنگی + لیمویی

طرز تهیه نوشیدنی موهیتو لیمویی و توت فرنگی

موهیتو یا (Mojito) نوشیدنی خنک و بسیار خوشمزه هست که بیشتر در فصل تابستون سرو میشه و در بین مردم جهان از محبوبیت زیادی برخورداره،این نوشیدنی خنک ریشش به کشور کوبا بر میگرده ولی تاریخ دقیقی در مورد پیدایشش در دسترس نیست، طرز تهیه موهیتو به شکل های مختلفی در جاهای مختلف هستش ولی ما سعی کردیم دستور عامیانه پسندش رو براتون بزاریم تا ازین نوشیدنی خوشمزه خوشتون بیاد.

 

مواد لازم  طرز تهیه موهیتو لیمویی:

 

طرز تهیه موهیتو

 

 

  • نعنا تازه
10 برگ
  • آب گازدار
1 لیوان
  • شکر 
1 قاشق غذاخوری
  • لیمو 
1/2 لیوان

 

طرز تهیه موهیتو لیمویی:

 

برای هر لیوان موهیتو 10 شاخه نعناع در نظر بگیرین ، لیمو هارو قاچ کنید به سلیقه مد نظرتون و هسته هاشو در بیارین.

 

حالا نوبت به کوبیدن لیمو و نعناع هاست ، با استفاده از وسیله مناسبی مانند گوشتکوب و یا … استفاده کنید برای کوبیدن تا روغن نعناع ، عطر و طعمش همچنین آب لیمو در بیاد.

 

دو یا سه قاچ مجددا به هر لیوان اضافه کنید ، یک قاشق غذا خوری شکر ، شربت یا شیرین کننده های دیگر مانند عسل میتوانید اضافه کنید . مجددا لیمو هارو له کنید تا آبش به خوبی خرج شه.

 

حالا وقتشه یخ هارو اضافه کنید اما قبلش یخ هارو با روش هایی که بلدین نظیر میکسر کردن یا … خرد کنید و تا نصفه هر لیوان یخ پر کنید و در آخر به لیوان هاتون آب گاز دار اضافه کنید ،طعمش رو بچشین و بسته به ذائقه شکر و یا لیموشو اضافه کنید در صورت تمایل و برای تزیین از نعناع و اسلایس لیمو استفاده کنید.

 

 

مواد لازم طرز تهیه موهیتو توت فرنگی:

 

طرز تهیه موهیتو توت فرنگی

 

  • توت فرنگی بزرگ 
8 عدد
  • برگ نعنا 
8-12 عدد
  • شربت توت فرنگی 
4-6 قاشق غذاخوری
  • آب لیمو 
6 قاشق غذاخوری
  • آب 
3 پیمانه
  • لیمو ترش کوچک
2-3 عدد

 

 

طرز تهیه موهیتو توت فرنگی :

 

ابتدا توت فرنگی هارو شسته و برگ آن هارا جدا کنید ، شروع کنید به ریز کردن توت فرنگی ها و پوره کردنشون و در یک پارچ بزرگ بریزینشون.

 

نوبت به اضافه کردن آب لیمو، شربت توت فرنگی و  یک لیوان آب میرسه و هم بزنیدشون.پس از هم زدن مواد ، لیمو هارو به صورت اسلایس در آورده و کنار بگذارید.

 

سپس دو لیوان دیگر آب به پارچ اضافه کنید ، چند برگ نعنا و به میزان لازم یخ درون پارچ بریزین و داخل یخچال گذاشته، اجازه بدین به خوبی خنک شه نوشیدنیمون.سپس میتونید نوشیدنی رو داخل لیوان سرو کنید و برای تزیین از اسلایس لیمو ترش و توت فرنگی به همراه چند برگ نعناع استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 comments

    سپاس از همراهیتون

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping