قیمت میز کار

میز کار استیل

میز کار استیل

میز کار یکی از روتین ترین نیاز های یک آشپزخانه صنعتی است و می توان گفت هیچ آشپزخانه صنعتی نیست که میز کار نداشته باشد. میز کار در ابعاد مختلف و همین طور جنس های مختلف در بازار موجود است.

شرکت سورنکو به شما کمک می کند که به راحتی و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن یک آشپزخانه صنعتی یا یک فست فود حرفه ای راه اندازی نمایید. میز کار هم یکی از موارد اولیه برای تجهیز یک آشپزخانه است.

میز کار های ضنعتی شرکت سورنکو با جنس استیل نگیر 304 استنلس که یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع ورق است می شود و مقاوت بسیار بالایی دارد.

ابعاد مختلفی برای میز کار صنعتی وجود دارد که این مورد بسته به نیاز مشتری و فضای آشپزخانه است. میز کار می تواند 90سانتی، 120سانتی، 150سانتی، 190سانتی و … باشد و یا حتی می تواند به صورت رومیزی و یا به صورت کابین دار یا به اصطلاح مبله باشد.

قیمت میز کار

قیمت میز کار

میز کار استیل یکی از پرکاربردترین وسایل و تجهیزات واحد های آماده سازی ، آشپزخانه های صنعتی ، رستوران ، کترینگ ، فست فود ، کافی شاپ ، شیرینی پزی ها و…. میز کار استیل می‌باشد.

 به واسطه مقاومت بسیار بالا و نیز به دلیل ساخت آن از ورق استیل که از نظر بهداشتی کاملا مورد تایید می‌باشد غالبا در واحد های صنعتی ، تولیدی بهداشتی به منظور آماده سازی جهت پخت یا سرو مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت میز کار استیل را با توجه به اندازه ابعاد سفارشی تعیین می‌گردد.

ویژگی ها:

-سه لایه

-همراه با پاتروکی استیل

-با ورق های ۰٫۶ تا ۱ میل از جنس استنلس استیل با ورق بگیر و نگیر

– قابلیت تنظیم ارتفاع به واسطه استفاده از پایه های پیچی و چرخ

– قابل طراحی و تولید در ابعاد استاندارد و سفارشی مطابق درخواست شما مشتریان عزیز  جهت آماده سازی تجهیزات در آشپرخانه های صنعتی و فست فود و سایر مکان های مورد نیاز شما بصورت متحرک و ثابت توسط گروه تجهیزات شرکت سورنکو میرسد .

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping