راه های افزایش مشتری کترینگ

چگونه مشتری بیشتر برای کترینگمون داشته باشیم؟

روش های جذب مشتری کترینگ:

مشتری بیشتر = سود بیشتر
جذب مشتری بیشتر = سود بیشتر

کترینگ مکانی برای آماده سازی و طبخ غذاست و پذیرایی در مکانی دیگر انجام می شود و مکان آماده سازی غذا باید دارای ویژگی های عمومی خاصی باشد تا اعتماد مشتری جلب شود.

در این قسمت به بررسی چند نکته اساسی می پردازیم:

رعایت بهداشت و استاندارد ها: رعایت بهداشت یک نکته مهم و قابل توجه برای تمامی افراد است در صورتی که بهداشت به طور کامل رعایت شود مشتری یک امتیاز مثبت به کترینگ می دهد و رعایت نظافت در ذهن مشتری باقی می ماند.

مواد اولیه:

مواد اولیه مرغوب

-استفاده از مواد اولیه مرغوب مستلزم صرف هزینه کافی

-همچنین صرف زمان برای مواد مصرفی استفاده است که شامل برنج، گوشت، مرغ، ظروف یک بار مصرف و … می باشد که در طعم و همچنین ظاهر غذا تاثیر بسزایی دارد.

-ترجیحا مواد غذایی تهیه شده را به صورت به روز و تازه خریداری نمایی تا غذا از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

-کیفیت غذا یکی از مهمترین دلایل مشتری برای ادامه همکاری با شماست، مشتری اگر از کیفیت و طعم غذا راضی باشد کم کم می تواند به یک مشتری وفادار تبدیل شود.

منو:

منو رستوران

منو نباید یک دفترچه چند صفحه ای باشد که مشتری نتواند به راحتی انتخاب کند بهتر است در کترینگ ها غذاهای مشخصی موجود و باشد و گروه بندی درستی انجام شده باشد

مثلا چلو کباب ها در دسته غذاهای ایرانی باشند یا مثلا سالاد در قسمت پیش غذا قرار گرفته باشد.

بهتر است غذاهایی که تقاضای بیشتری نسبت به دیگر غذا ها دارند از نظر حجم به دو دسته تقسیم شوند یعنی یک غذا با حجم کمتر و یک غذا با حجم بیشتر و دارای دو قیمت مختلف باشد که مشتری طبق نظر و سلیقه و همچنین بودجه خود غذای مورد نظرش را انتخاب کند.

سعی کنید در منو جلو هر غذا مواد تشکیل دهنده آن را بنویسید تا مشتری از مواد اولیه موجود در غذای خریداری شده اطمینان خاطر داشته باشد.

قیمت غذاهایی در منو میگذارید خیلی مهم است علاوخ بر این که باید قیمت معقول و منطقی قرار دهید سعی کنید به جای عدد صحیح از ارقام رند نشده استفاده کنید مثلا به جای 20 هزار تومان بنویسید 19500 تومان.

این یک موضوع رونید مثلا به جای 20 هزار تومان بنویسید 19500 تومانمت معقول و منطقی قرار دهید سعی کنید به جای عدد صحیح از ارقام رند نشدان شناسی ثابت شده است و یه ترفند حرفه ای در زمینه فروش و قیمت گذاری روی کالاست.

پاسخگویی:

پاسخگویی

به تعداد کافی پرسنل جهت پاسخگویی تلفن و همچنین به تعداد کافی خط تلفن موجود باشد تا مشتری پشت خط منتظر نماند و به کار مشتری سریع پاسخ داده شود.

ممکن است مشتری به هر دلیلی خیلی نتواند پشت خط منتظر بماند و ترجیح بدهد که با کترینگ دیگری تماس بگیرد و سفارش مورد نیاز خود را در کترینگ دیگری به ثبت برساند.

سعی کنید خطوطی که برای کترینگ تهیه می کنید شماره های رندی باشد که به راحتی در ذهن افراد بماند تا در صورت نیاز بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند و سفارش خود را ثبت کنند.

پیک:

پیک برای کترینگ

داشتن پیک یک موضوع حائز اهمیت در دید مشتری می باشد شما با داشتن پیک می توانید فروش خود را چندین برابر کنید و همچنین غذا باید به سرعت به دست مشتری برسد تا رضایت مشتری جلب شود و همچنین غذای مشتری سرد نشود.

هر چند که غذای شما خوش طعم و با کیفیت باشد ولی اگر دیر به دست مشتری برسد مشتری ناراضیست و ممکن است این پایان همکاری او با شما باشد پس به این نکته خیلی توجه کنید و سعی کنید به تعداد لازم پیک داشته باشید تا در اسرع وقت غذا به دست مشتری برسد و رضایت مشتری از همه نظر جلب شود.

پرسنل:

پرسنل کترینگ

رعایت بهداشتی و ظاهر و رفتار پرسنل اهمیت ویژه ای دارد و پرسنل باید از لباس و پوشش مناسب و همچنین رفتار مناسب برخوردار باشند.

در بازه های زمانی متفاوت باید برای پرسنل جلسات توجیهی گذاشت و آموزش های لازم اععم از رفتار، نوع برخورد، طرز خوشامد گویی و … را به پرسنل آموزش داد.

پرسنل باید قدرانی از مشتری را به خوبی آموزش دیده باشند و به مشتری احساس خوبی منتقل کنند تا مشتری بتواند با محیط ارتباط برقرار کند.

تبلیغات:

تبلیغات

-تبلیغات یکی از اساسی ترین نکات برای فروش در هر زمینه ای من جمله کترینگ ها می باشد.

 

تبلیغات روش های گوناگونی را شامل می شود مانند:

دیوار نویسی گرافیکی

تراکت

تبلیغات تلویزیونی

رادیو

صندلی اتوبوس

آگهی روزنامه

تبلیغات در صفحات مجازی

تبلیغات اینترنتی

وب سایت ها

و …

 

 

محل درج آگهی هم اهمیت زیادی دارد سعی کنید در اطراف:

دانشگاه ها

پایانه ها

بیمارستان ها

ادارات

شهرک های صنعتی

و مکان های پرتردد

تراکت پخش کنید و تبلیغات گسترده تری داشته باشید زیرا مقدار نیاز به غذا در این مکان ها نسبتا بیشتر است و می توانید با تبلیغات در این مکان ها برای کترینگ خود سرمایه گذاری مطمئن تری را داشته باشید.

-بیلبورد های تبلیغاتی را در محل های شلوغ و پر تردد مثل اتوبان ها، پل های هوایی و … درج کنید تا برای عموم قابل مشاهده باشد و بتوانند در ذهن خود بسپارند و بررسی های لازم را انجام دهند.

-تبلیغات مستلزم صرف هزینه می باشد البته این هزینه باید در زمان و مکان درست و همچنین به روش صحیح انجام شود تا کترینگ به بازدهی برسد.

-معمولا تبلیغات تلویزیونی هزینه های هنگفتی دارند و هر کسی قادر به تبلیغات در تلویزیون نیست ولی می توان با کمترین هزینه تبلیغاتی با بازدهی بالا انجام داد.

امروزه نباید از تبلیغات در صفحات مجازی مثل تلگرام و اینستاگرام غافل شد زیرا می توان با هزینه کمتری نسبت به تبلیغات دیگر مثل تلویزیون تبلیغات گسترده ای با بازدید کننده بالا داشت و با این روش می توانیم به کسب و کار خود رونق ببخشیم.

جوایز:

جوایز

معمولا برای تشویق مشتری ها روش های گوناگونی وجود دارد که این خرید ها می تواند به صورت اشانتیون در تعداد خرید و همچنین جوایز نقدی و یا تخفیفات باشد.

معمولا با تعیین یک تعداد مشخص از خرید می تواند هدیه ای کوچک در نظر گرفت که این هدیه می تواند نوشابه، غذا و … باشد. با این روش مشتری ترغیب می شود که خرید بیشتری بکند تا به آن حد برسد که اشانتیون را دریافت کند.

شما نظرتون در مورد جذب مشتری چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping