کباب پز اتوماتیک

کباب پز اتوماتیک افقی ریلی

دستگاه کباب پز اتوماتیک ریلی افقی یکی از محصولات شرکت روماک ماشین میباشد که مناسب برای آشپزخانه های صنعتی، هتل ها، بیمارستان ها، ارگان های دولتی، تالار ها و… است که در طول روز پخت بسیار بالایی دارند. کباب پز ریلی یکی از اصلی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است.

کباب پز ریلی دستگاهی کاملا حرفه ای است که کار کردن با آن کار سختی نیست با این کباب پز دیگر نیازی به نیروی کار ماهر ندارید و هر فردی می تواند به راحتی با این کباب پز کار کند.

این دستگاه با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات جهت سهولت کار شما عزیزان طراحی و ساخته شده است.

شما می توانید همه نوع کباب از قبیل کوبیده، جوجه، برگ، ماهی، گوجه و … را با کباب پز ریلی به راحتی پخت کنید و کبابی کاملا مغز پخت و یکنواخت با بهترین کیفیت داشته باشید و این عملیات پخت در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

طریقه کار کباب پز ریلی به این صورت است که یک نیروی کار ساده سیخ کباب را روی دستگاه قرار می دهد بعد از آن خود دستگاه سیخ کباب را به صورت اتوماتیک می چرخاند و حرکت می دهد تا به انتهای ریل برسد و کباب پخته شده در انتهای ریل به صورت اتومات خودش در سینی چربی گیر قرار میگرد و آماده طبخ است.

کباب پز اتوماتیک

کباب پز ریلی در 3سایز تولید می شود:

  1. 600سیخ در ساعت:

 

 

ابعاد: 155*95*190

فاصله بین دو سیخ 6.5 سانتی متر

طول کباب 45سانتی متر

مصرف گاز 4.4 متر مکعب در ساعت

 

  1. 900سیخ درساعت:

 

 

ابعاد: 155*95*240

فاصله بین دو سیخ 6.5 سانتی متر

طول کباب 45 سانتی متر

مصرف گاز 6.4 متر مکعب در ساعت

 

  1. 1200سیخ در ساعت:

 

 

ابعاد: 155*95*300

فاصله بین دو سیخ 6.5 سانتی متر

طول کباب 45 سانتی متر

مصرف گاز 9.2 متر مکعب در ساعت

 

اگر به دنبال کباب پز ریلی با قیمت مناسب تر هستید می توانید نوع دیگری از کباب پز ریلی که حالت گردش اتوماتیک ندارد را انتخاب کنید که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است و تنها تفاوتش با این کباب پز اتوماتیک این است که چرخش اتوماتیک ندارد.

جنس بیرونی کباب پز ریلی استیل نگیر 304 استنلس است که یکی از مرغوب ترین ورق های استیل می باشد و در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

کباب پز ریلی مشابه کباب پز تابشی بدون دود است و این ویژگی به علت تعبیه شعله در قسمت بالای کباب پز ریلی است.

این دستگاه  دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

کباب پز ریلی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

 

تاریخچه چلو کباب در ایران:

مورخانی که در دوره صفویه از ایران بازدید کرده اند، مستقیما نامی از چلو کباب به عنوان یک غذای ملی نبرده اند.

یک سیاح اروپایی که در عصر شاه عباس مدتی در اصفهان بوده گفته است:

غذای متداول ایرانیان که همیشه بر سر سفره هایشان است برنج است که به آن پلو می گویند و معمولا با گوشت گوسفند سرو می شود و معمولا ایرانیان گوشت را با کارد به تکه های کوچکتری تقسیم می کنند.

سیاح دیگری در دوره محمد خان نیز از کباب هایی که با گوشت بره، مرغ، گوسفند بوده سخن گفته است. با این حال غذای مستقلی به نام چلو کباب را به ناصر الدین شاه نسبت می دهند. اعتماد السلطنه نیز در نوشته هایش تصریح کرده است که نخستین چلو کبابی در ایران نامش چلو کباب نایب بود که در بازار قدیم تهران فعالیتش را آغاز کرد و شبیه رستوران های اروپاییان آن دوران به مردم سرویس میداد.

اما اسناد معتبر دیگری نیز وجود دارد که نشان میدهد اولین چلو کبابی در تبریز و نزدیک مرز قفقاز تاسیس شد و بر اساس مطالبی در کتاب تاریخ قاجار که توسط معتمد الکتاب آمده است به دستور شخص ناصر الدین شاه کباب های قفقازی به سیخ کشیدند و به شکل امروزی تغییر کرده اند و قبل از کباب های امروزی ایران کباب ها به شکل قفقازی بوده اند.

تاریخچه چلو کباب در خارج از ایران:

جواد فریفته، آشپز مخصوص احمد شاه، هنگامی که حدود 90 سال قبل در پاریس اقامت گزید، نخستین کسی بود که یک چلو کباب ایرانی را در خارج از کشور دایر نمود که نام آن را فریفته گذاشت.

احمد خان از ایرانیانی که در آلمان زندگی می کردند، در زمان آدولف هیتلر، یک چلو کبابی تاسیس کرد که نامش را هیتلر نهاد و تنها به طرفداران هیتلر و حزب اوخدمات می دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping