معرفی شرکت سورنکو

“شرکت سورنکو از سال 1390 فعالیت خود را با ایده ساخت و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در حوزه صنایع غذایی در جنوب تهران آغاز می کند و تا به امروز همواره در حال پیشرفت و تولید محصولات جدید تر است.” – مدیریت

این شرکت با آشپزخانه های صنعتی مختلفی کار کرده و تجهیزات موجود در آشپزخانه آن ها تولید این شرکت هستند و همچنین نمایندگی های مختلفی در مناطق مختلف تهران و همچنین کشور و همینطور کشورهای خارجی نظیر ترکیه داراست.

برخی از مشتریان ما نظیر بیمارستان میلاد، شرکت فرمند، شرکت نفت بهران، ایران خودرو و غیره هستند

فعالیت سورنکو در یک نگاه

ما به تولید انواع تجهیزات رستوران، تجهیزات گرمکن غذا، تجهیزات فست فود، تجهیزات آماده سازی  و تجهیزات قنادی می پردازیم و آن ها را در انواع و سایز های مختلفی تولید و ارائه می کنیم که علاقه مندان می توانند بسته به نیاز آشپزخانه خود و همچنین بسته به ظرفیت فضای خود آن را خریداری نمایند. انبار اصلی این شرکت همچنان در جنوب تهران قرار دارد و تجهیزات تولید شده به تمامی نقاط قابل ارسال هستند.

به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت در ایران، هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم هریک از مشتریان ما، دقیقا همان چیزی را که نیاز دارند خریداری نمایند و نیاز شنان برآورده شود. ما با طیف وسیعی از مشتریانی سروکار داریم که به ما اعتماد دارند و اعتماد آن ها باعث افتخار ما و همچنین ادامه فعالیت شرکت سورنکو می باشد و ما تمام تلاش خود را می کنیم که نیاز آن ها را پاسخگو باشیم.

وجه تمایز شرکت سورنکو

ما به کارکنانمان ارزش می نهیم و می دانیم آن ها افراد سخت کوش و متعهدی هستند و تخصص و توانایی آنهاست که باعث تمایز آنها می گردد. ما نمی توانیم بدون تلاش های مداوم آن ها سورنکو باشیم و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. ما در تلاش هستیم بهترین محیط کاری را فراهم نماییم تا بازدهی به عالی ترین حد ممکن برسد.

وقتی که همکاران ما می گویند از نیاز مشتریان آگاه هستند، منظورشان این است که واقعا از نیاز آن ها آگاهند و تمامی آن ها در زمینه صنایع غذایی دارای پیش زمینه هستند، از رستوران گرفته تا سایر آشپزخانه های صنعتی که توزیع کننده غذا هستند و همچنین شرکت ها و سازمان ها که برای آشپزخانه های خود نیاز به تجهیزات خاصی دارند. این موضوع به ما کمک می کند تا از نیاز شما مشتریان عزیز آگاهی بیشتری داشته باشیم. ما تجربیات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهیم و این باعث منحصر به فرد بودن شرکت سورنکو می گردد.

ما محیطی ایجاد می کنیم که فرصت رشد شخصی برای اعضای تیم ما وجود داشته باشد و نتیجه آن می شود سخت کوشی و کشف استعداد پرسنل؛ تیم ما در حال بهبود زندگی شخصی خود و خانواده هایشان هستند و ما افتخار می کنیم که در موفقیت آن ها سهمی داریم.

هدف ما این است که برای کارمندان و کارکنان خود فرصتی برای ادامه یادگیری و همچنین پیشرفت فراهم کنیم از این رو برای آن ها برنامه هایی را ترتیب می دهیم که آموزش های لازم را ببینند و همچنین آن ها را تشویق می کنیم تا به یکدیگر نیز آموزش دهند و از نظر علمی آن ها را حمایت خواهیم کرد و همچنین در صورت تمایل فرصتی برای ادامه تحصیل برای آن ها فراهم می نماییم.

فرهنگ غالب در شرکت سورنکو منعکس کننده ماموریت اصلی این شرکت است:

  • ما سعی می کنیم در همه چیز با صداقت و با عدالت عمل کنیم و همچنین آگاهانه تصمیم گیری کنیم.
  • هریک از اعضای تیم را به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان حمایت کنیم.
  • احترام به هر فرد و دانستن حقوق وی
  • نوآوری، بهبود و پیشرفت روزمره
  • نزد دیگران نمونه ای مثبت باشیم.
  • تیمی کار کنیم – به یکدیگر کمک کنیم و از یکدیگر درخواست کمک کنیم.

سورنکو به تمامی پرسنل خود این فرصت را می دهد که به توانایی های خود بیفزایند و پیشرفت کنند. ساعت های کاری عادلانه و پرداخت حقوق به موقع برای شرکت های صنعتی بویژه در ایران کمی مشکل است اما برای شرکت سورنکو یکی از الویت ها و حساس ترین چیزهاست. پرسنل این شرکت از شنبه تا پنج شنبه به سر کار آمده و از کار خود لذت می برند. اما پس از سال ها سخت کوشی در این صنعت هیچکس دلش نمی آید به مرخصی برود.

آنچه که در بالا نوشته شد، دقیقا همان چیزیست که در شرکت سورنکو اتفاق می افتد. از محصولاتی که توسط ما ساخته شده است دیدن فرمایید، بسیاری از محصولات هنوز وارد سایت نشده اند و به مرور در سایت قرار خواهند گرفت. لذت ببرید و در هر مرحله هر پرسشی داشتید می توانید از طریق تلگرام یا تماس تلفنی از کارشناسان ما بپرسید.

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping