دستگاه سرخ کن دونات

دستگاه سرخ کن دونات

دستگاه سرخ کن دونات یکی از جدیدترین، شکیل ترین وکاربردی ترین دستگاه های شرکت سورنکو است. دونات پز مناسب برای کارگاه های پخت شیرینی و پیراشکی و دونات، نان فانتزی، قنادی، نانوایی و … است. شیرینی هایی مانند گوش فیل، نان پنجره ای، دونات، پیراشکی و … که نیاز به سرخ کردن دارند با دونات پز با کیفیت عالی و مصرف روغن پایین به راحتی سرخ می شوند.

دونات پز یکی از کاربردی ترین سرخ کن صنعتی ها برای استفاده در قنادی ها و نان فانتزی هاست و کار را به شدت سرعت میبخشد و به سهولت کار کمک می کند و مشکلاتی از قبیل سوختگی کارکنان توسط روغن، سوختگی و خرابی دونات و پیراشکی، … را به شدت کاهش می دهد.

فیلم دستگاه سرخ کن دونات (دونات پز)

دستگاه سرخ کن دونات دارای ظرفیت 22 لیتری جهت گنجایش روغن است و مصرف روغن را در عمل سرخ کردن به شدت کاهش می دهد. پیراشکی پز همچنین دارای شیر تخلیه مکانیکی با خروجی 3.4 اینچ داراست که به سهولت کار کمک می کند. دونات پز دقیقا طبق ارگونومی بدن انسان طراحی شده است و ابعاد استانداردی دارد.

حرارت در سرخ کن پیراشکی به صورت غیر مستقیم است و در سر تا سر دستگاه سرخ کن دونات حرارت کاملا یکسان و یکنواخت است و این ویژگی پیراشکی پز را به دستگاهی منحصر به فرد تبدیل می کند و مانع سوختگی دونات و پیراشکی و شیرینی می شود.

دستگاه سرخ کن دونات

دونات پز یا پیراشکی پز دارای ترموستات مکانیکی است و درجه حرارت روغن در دستگاه سرخ کن دونات تا 300درجه قابلیت افزایش دارد و این درجه حرارت کاملا قابل تنظیم است که باعث افزایش سرعت در پخت دونات و پیراشکی می شود. به کمک دونات پز می توانید به صورت میانگین تعداد 600عدد دونات را در یک ساعت و بدون نیاز به نیروی کار ماهر سرخ کنید.

دستگاه سرخ کن دونات با گاز شهری کار می کند و مصرف گاز بسیار پایینی دارد که باعث صرفه جویی در هزینه می شود و در صورت نیاز مشتری های عزیزمان میتوان تنظیمات دستگاه را طوری تغییر داد که با گاز کپسولی نیز کار کند.

دونات پز

سرخ کن پیراشکی کاملا استاندار و بهداشتی ساخته شده است و با دستگاه های مشابه خارجی از نظر کیفیت و نحوه ساخت برابری می کند. دارای پایه ثابت جهت استاندارد کاری بالاتر می باشد که در صورت درخواست مشتری می تواند دارای پایه چرخ دار جهت سهولت در جا به جایی باشد و جنس بدنه و لوله های این دستگاه استیل نگیر 304 استنلس است که بهترین نوع ورق استیل می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد.

دستگاه سرخ کن دونات دارای رابط کاربر برقی است و برق مورد نیاز تک فاز با ولتاژ 220 ولت(50هرتز) است و نیازی به برق 3فاز صنعتی ندارد.

پیراشکی پز

ابعاد دستگاه  60*70*90 است و فضای کمی را در محیط کار اشغال می کند. شما می توانید به راحتی بعد از مدتی استفاده دونات پز را شستشو دهید و دستگاه را بدون نیاز به امکاناتی خاص کاملا تمیز کنید.

پیراشکی پز زیر نظر خبره ترین مهندسین و طراحان داخلی و کارشناسان تجهیزات صنعتی آشپزخانه و قنادی و دقیقا طبق نظر و سلیقه مشتری ساخته شده است. شما با خرید این محصول علاوه بر استفاده راحت از این دستگاه و صرفه جویی در زمان و هزینه خود از کالای ایرانی و اقتصاد کشور عزیزمان ایران نیز حمایت کرده اید.

سرخ کن پیراشکی

دستگاه سرخ کن دونات دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

ویژگی های فنی دستگاه دونات پز:

جنس دستگاه و لوله های آن از استیل نگیر استنلس

گرمایش آن گاز (شهری یا کپسولی )

ورودی گاز 3.4 اینچ

دارای رابط کاربر برقی

برق تکفاز

ولتاژ برق 220ولت (50هرتز)

دارای حرارت غیر مستقیم

حرارت یکسان

دارای ترموستات مکانیکی

دارای شیر تخلیه مکانیکی

دارای ظرفیت گنجایش 22 لیتر روغن

صرفه جویی در مصرف روغن

صرفه جویی در زمان و هزینه

دستگاه سرخ کن دونات

4 comments

    سرخکن خیلی خوبیه و کاملا یکدست سرخ میکنه و در مصرف روغن هم صرفه جویی میشه

    سرخکن درجه یک

    ممنون از دستگاه خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping