سیخ شور حلزونی, سیخ شوی حلزونی

دستگاه سیخ شوی صنعتی

دستگاه سیخ شوی صنعتی

در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها و سایر مراکز پخت و تهیه غذا، از تجهیزات شست و شوی مانند دستگاه سیخ شوی به منظور شستشوی سیخ های کباب کوبیده، جوجه کباب، جگر، گوجه و … استفاده میشود.
شرکت سورنکو در جهت همکاری با این رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی، دست به تولید این دستگاه زده است. شرکت سورنکو دستگاه سیخ شوی را مانند دیگر محصولات خود از جنس استیل طراحی و تولید می کند که این دستگاه ساز و کاری ساده دارد.
برای کار کردن با این دستگاه تنها نیاز است که سیخ های کثیف و آلوده را درون دستگاه قرار دهید و پس از بستن درب دستگاه و روشن کردن آن، مشاهده می کنید که فرآیند شست و شوی سیخ ها به صورت اتوماتیک آغاز می شود.

لیست تجهیزات سیخ شوی حلزونی و سیخ شوی اتومات

سیخ شوی حلزونی
شیر تخلیه برقی (اتومات)
حلزونی شیر تخلیه دستی
شیر تخلیه برقی (اتومات)
سیخ شوی حلزونی

سیخ شوی حلزونی

سیخ شور حلزونی, سیخ شوی حلزونی

نام صنعتی سیخ شوی ای که شرکت سورنکو طراحی می کند سیخ شوی حلزونی می باشد که قابلیت شستشوی 400 سیخ کباب در ساعت را دارد.

مشخصات فنی سیخ شوی حلزونی

سیخ شور حلزونی مشخصات فنی

شیر تخلیه برقی (اتومات)

سیخ شوی دارای شیر تخلیه برقی

سیخ شور برقی

دستگاه سیخ شوی حلزونی دارای شیر تخلیه برقی، بدون نیاز به تخلیه به روش های قدیمی؛ تنها با باز کردن شیر آب به همراه سیخ تخلیه می شود.

مشخصات فنی سیخ شور حلزونی شیر تخلیه دستی

سیخ شور حلزونی شیر تخلیه برقی

حلزونی شیر تخلیه دستی

سیخ شوی حلزونی دارای شیر تخلیه دستی

سیخ شوی شیر تخلیه دستی

همانطور که متوجه شدید این دستگاه ساز و کار ساده ای دارد. پس می توانید در صورت نیاز، با ما تماس بگیرید تا ما برای شما این دستگاه را تولید و ارسال کنیم.

مشخصات فنی سیخ شوی حلزونی با شیر تخلیه دستی

سیخ شور حلزونی شیر تخلیه دستی

شیر تخلیه برقی (اتومات)

سیخ شوی دارای شیر تخلیه برقی

سیخ شوی شیر تخلیه برقی

هنگامی که زمان شست و شوی به پایان برسد موتور و نور دکمه ی دستگاه نیز خاموش میشود. در این مرحله شما می توانید با باز کردن شیر تخلیه موجود بر روی دستگاه، آب درون دستگاه را تخلیه نمایید. پس از تخلیه می توانید درب دستگاه را باز کرده و سپس سرپوش آن را برداشته و سیخ ها را از آن خارج کنید. فرآیند شست و شوی سیخ ها در این مرحله به پایان می رسد.

مشخصات شیخ شوی اتومات

دستگاه سیخ شوی اتوماتیک

چرا تجهیزات شست و شوی؟
تجهیزات شست و شوی به عنوان یک راه حل!
نحوه کار با تجهیزات شست و شوی
سیخ شور و خدمات پس از فروش
چرا تجهیزات شست و شوی؟

چرا تجهیزات شست و شو

ظروف رستورانی و سیخ های کباب که غالبا از جنس فلز هستند، پس از اتمام فرآیند کباب، مقداری از مواد اولیه کباب به همراه روغن روی ان باقی می ماند که لازمه ی آن این است به کمک مواد شوینده شسته شود

اما اگر رستوران شما شلوغ باشد و لازم باشد حجم زیادی از سیخ را شست و شوی دهید، لاجرم نیاز است یک نیروی کار مجزا برای شست و شوی سیخ ها استخدام نمایید و همیشه در کارهایی که به صورت تیراژی صورت می گیرند این امکان وجود دارد که در میان آن ها کاری به خوبی انجام نشده باشد (به عنوان مثال ممکن است بعضی از سیخ ها به خوبی شسته نشده باشند)

تجهیزات شست و شوی به عنوان یک راه حل!

تجهیزات شست و شو صنعتی به عنوان یک راه حل

یکی از راه حل هایی که امروزه اکثر کبابی ها و سایر آشپزخانه های صنعتی بزرگ که با سیخ سروکار دارند، به آن روی آورده اند تجهیزات شست و شوی صنعتی است است که به کمک آن میزان 400 عدد سیخ، یا 200 بشقاب را را به صورت یک جا شست و شوی خواهید داد.

همچنین با استفاده از شیر آب آن را تخلیه نمایید و همچنین در مصرف اب نیز صرفه جویی بسزایی خواهید کرد. شسته شدن 400 سیخ توسط انسان زمان زیادی را میطلبد، حال فکر کنید که دستگاه ساخته شده است که مانند ماشین لباس شویی عمل میکند با این تفاوت که به جای لباس سیخ میشورد. آیا عالی نیست؟

نحوه کار با تجهیزات شست و شوی

نحوه کار با تجهیزات شست و شو (دستگاه سیخ شوی صنعتی)

در حالی که دستگاه با آب پر می شود اپراتور (شخصی که بالای سر دستگاه ایستاده است) باید، به مقدار لازم مواد شوینده را به دستگاه اضافه کرده و اطمینان حاصل  کند دستگاه از آب پر شده است. پس از پر شدن آب تا به سطح مورد نیاز، دستگاه برای شست و شوی سیخ ها آماده می شود. دمای آب توسط ترموستات تنظیم گردیده و به طور همزمان موتور دستگاه شروع به چرخش می کند و شست و شوی آغاز می گردد.

سیخ شور و خدمات پس از فروش

تجهیزات شست و شوی و خدمات پس از فروش

در ضمن، فراموش نشود که شرکت سورنکو سفارش نیز می پذیرد و شما می توانید سایز دستگاه مورد نیاز خود را برای ما ارسال کرده تا ما برای شما تولید کنیم. اگر پس از خرید محصول، متوجه نقص فنی ای در محصول شدید، شرکت سورنکو به عنوان کارخانه تولید کننده این محصول در محل حاضر شده و دستگاه شما را تعمیر می کند

ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping