پیتزای خانگی

طرز تهیه و روش پخت پیتزا در منزل

طرز تهیه و روش پخت پیتزا در منزل

پخت پیتزا غذای کامل و خوشمزه ای است که شما می توانید آن را در منزل با استفاده از فر و بدون استفاده از فر تهیه کنید. برای تهیه این غذا شما مجبورید که از مقدار زیادی پنیر موزارلای رنده شده استفاده نمایید. اگر شما می خواهید در پخت آن هزینه کمی را متحمل شوید بهتر است که پنیر پیتزا را در منزل تهیه کنید.

پخت پیتزا خانگی مخلوط

مواد لازم جهت پخت

قارچ :500 گرم
گوشت چرخ کرده :800 گرم

گوجه فرنگی متوسط :4عدد

سوسیس :600 گرم

رب گوجه فرنگی :1 قاشق مربا خوری

پودر سیر :1 قاشق مربا خوری
فلفل دلمه ای بزرگ :3 عدد

فلفل قرمز :1/2 قاشق مربا خوری

پودر آویشن :1 قاشق مربا خوری
پنیر پیتزا : به میزان لازم

خب بریم سراغ طرز تهیه و روش پخت در منزل

خمیر پیتزا با توجه به مطلب آموزشی طرز تهیه خمیر پیتزا در منزل تهیه کنید .سپس فر را روی دمای 180 درجه تنظیم کنید تا به خوبی داغ شود .

گوشت چرخ کرده را در درون قابلمه با 1/2 استکان آب قرار دهید و بعد از اینکه گوشت مقداری گرم شد پودر سیر و فلفل قرمز و رب گوجه فرنگی و سس گوجه و پودر آویشن را به گوشت اضافه کنید و به مدت 15 دقیقه همه مواد با حرارت کم بپزید .

پخت پیتزا و روش پخت آن

بعد از مدت زمان ذکر شده قابلمه را از روی حرارت گاز بردارید و سپس تا گوشت کاملا سرد شود سوسیس ها را به شکل حلقه ای خرد کنید و فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی ها را نیز به شکل نگینی خرد کنید.

روش خرد کردن گوجه و فلفل دلمه ای هنگام پخت

بعد از اینکه خمیر  به خوبی عمل آمد خمیر را در درون قالب فر چرب شده باز کنید و روی خمیر پیتزا را سس بمالید سپس در لایه اول گوشت را بر روی خمیر  بریزید و بعد قارچ های خرد شده را بر روی گوشت بریزید و سوسیس ها را بر روی قارچ ها ها قرار دهید.

مرحله نهایی پخت

در مرحله بعدی طرز تهیه ، مقداری پودر آویشن بر روی مواد پیتزا بپاشید و بعد فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی را بر روی مواد قرار دهید و در نهایت پنیر را بر روی پیتزا قرار دهید سپس قالب فر را به مدت 15 دقیقه در فر با دمای 180 درجه قرار دهید برای طلایی شدن سطح پیتزا گریل بالای فر را به مدت 2 دقیقه روشن کنید و بعد گریل فر  را خاموش کنید و اجازه دهید که با حرارت خود فر طلایی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping