طرز تهیه سوپ شیر

طرز تهیه سوپ شیر و قارچ

سوپ شیر یکی از خوشمزه ترین و راحت ترین پیش غذا هایی هستش که در بین ایرانی ها هم بسیار طرفدار داره .
امکان نداره شما پای سفره ی ایرانی ها سوپ جو با شیر و قارچ رو ببینی و کسی سمتش نره و اونو امتحان نکرده باشه،ما امروز سعی داریم یه پیش غذای بسیار خوشمزه و راحت رو به شما طرز تهیشو آموزش بدیم.

 

مواد لازم :

 جو (پخته شده)  ۶۰۰ گرم
 مرغ  نصف سینه
 شیر  سه لیوان
قارچ  ۱۰۰-۱۵۰ گرم
 پیاز  دو عدد متوسط
هویج  یک عدد بزرگ
فلفل دلمه  نصف یک عدد
خامه  ۵۰ گرم
نمک و فلفل و آب لیمو  به میزان لازم

 

طرز تهیه: 

گام اول: ابتدا پیاز هارو به صورت نگینی خرد کنید و در قابلمه ای ریخته کمی روغن اضافه کنید ، سپس تفت بدین پیازارو تا نرم بشه . زمانی که پیاز ها رو تفت دادین زرد چوبه رو بهش اضافه کنید ، شروع کنید به هم زدن و تفت دادن تا زمانی که پیاز و زرد چوبتون یه دست شه.

گام دوم:  بعد از اینکه پیاز رو تفت دادین سینه مرغ رو به همراه 3 الی 4 لیوان آب به قابلمه اضافه کنید ، زیر شعله رو زیاد کنید تا آب بجوش بیاد .زمانی که آب جوش اومد زیر شعله رو کم کنید تا مرغ به آرامی شروع به پختن کنه.
زمانی که سینه مرغ پخت میتونید از قابلمه در بیارینش و اجازه بدین کمی خنک شه بعد میتونین ریش ریش کنیدش.

گام سوم:  هویج را ریز خرد کنید و به همراه جو پرک به قابلمه اضافه کنید و به مدت دوساعت اجازه بدین با شعله کم حرارت ببینه تا جو پرکنون خوب لعاب بندازه.

گام چهارم: وقتی جو پرک لعاب انداخت مرغ های ریش ریش شده رو به همراه شیر به قابلمه اضافه کنید و 20 دقیقه صبر کنین تا شیر به خورد موادتون بره.

 

گام پنجم: و در آخر میتونین قارچ رو به صورت تزیینی روی سوپتون ریخته و نمک و فلفل مواد را اندازه گیری کنید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping