طرز تهیه مرغ مجلسی

طرز تهیه مرغ مجلسی با زرشک پلو

طرز تهیه مرغ مجلسی با زرشک پلو در منزل

طرز تهیه مرغ مجلسی با زرشک پلو در منزل با آسانترین روش و لذیذ ترین غذا ای ثابت بیشتر مهمانی ها و مجالسه نه تنها به دلیل طعم خوبی که داره بلکه به دلیل طعم خوبی که داره بسیار مناسب برای مجالس می باشد .

مواد لازم برای تهیه مرغ مجلسی با زرشک پلو

  • مرغ خرد شده  5 یا 6 تکه
  • برنج 4 الی 5 پیمانه
  • رب یک قاشق غذا خوری پر
  • آبلیمو 1 قاشق غذا خوری
  • زعفران یه هشتم قاشق چای خوری
  • زرشک یک لیوان پلوپزی
  • خلال بادام و خلال پسته (در صورت تمایل )به مقدار لازم
  • نمک و فلفل به مقدار لازم
  • یک عدد پیاز متوسط ریز خرد شده

 

 

طرز تهیه مرغ مجلسی

 

طرز تهیه مرغ مجلسی با زرشک پلو

مرغ ها را به اندازه ای که دوست دارید چهار یا هشت تکه کنید یا اینکه فقط از ران یا سینه استفاده کنید که مجلسی تر است .تکه های مرغ را خوب شسته و کنار بگذارید.

طرز سرخ کردن مرغ

به تمام سطح مرغ نمک بزنید در قابلمه ای روغن بریزید و مرغ ها را سرخ کنید .وقتی که زیر و روی مرغ ها کاملا سرخ شد از قابلمه خارج کنید و کنار بگذارید .

 

مرغ سرخ شده

یک پیاز را کاملا ریز خرد کنید و در همان ظرفی که مرغ را سرخ کرده اید سرخ کنید سپس رب و فلفل و آبلیمو را را اضافه کنید و چند ثانیه ای تفت بدید

پیاز و رب در حال تفت خوردن

سسی که درست کردید از قابلمه خارج کنید و باز مرغ ها را درون همون قابلمه بچینید و سس را روی مرغ ها بریزید .از بغل مرغ ها سه تا چهار لیوان آب هم اضافه کنید و در قابلمه را بگذارید تا به جوش بیاد . بعد شعله را کم کنید تا هم مرغ ها کاملا پخته شوند و هم آب خورشت بخار شه و تنها حدود یک لیوان سس در انتهای پخت باقی بماند .وقتی که خورشت مرغ کاملا آماده بود مقداری زعفران در آب  حل کنید  و به مرغ اضافه کنید و بعد از 5 دقیقه خاموش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping