هات بنماری گرم

هات بنماری ( بنماری گرم )

هات بنماری گرم فضایی گرم جهت نگه داری غذا، سوپ، آش، شکلات و … است و در آشپزخانه ها، کافه ها، رستوران ها، فست فود ها و… کاربرد دارد.

هات بنماری گرم سورنکو

این دستگاه نوعی وارمر فود است که دارای درب و لگن بنماری می باشد. ظرفیت این دستگاه یک لگن بنماری 1.1 عمق 15 سانتی متر یا دو عدد بنماری 1.2 عمق 15 سانتی متر و یا سه بنماری 1.3 عمق 15 سانتی متر است.

این ویژگی سبب می شود ما بتوانیم چند نوع از خوراکی های گوناگون را به وسیله یک هات بنماری گرم نگه داریم و دیگر نیازی به کانتر های گرم با ظاهر فیزیکی بزرگ نیست زیرا این دستگاه ها کوچک هستند و فضای کمی را اشغال می کنند و به صورت رومیزی کاربرد دارند.

 

بنماری گرم

 

این دستگاه برقی است و دارای المنت می باشد و ترموستاتیک است و گرما و حرارات توسط المنت ایجاد می شود و باعث ایجاد تازگی در غذا و خوراکی ها توسط هات بنماری گرم می شود.

جنس این دستگاه استیل استنلس است و دارای عایق حرارتی می باشد و فضای اطراف را گرم نمی کند و حرارت را به خوبی در خود نگه می دارد.

 

هات بنماری

 

مشخصات فنی هات بنماری ( بنماری گرم ):

  • استیل استنلس
  • برق تکفاز
  • دارای المنت
  • مدل کوچک دارای المنت 1500 وات
  • مدل بزرگ دارای المنت 2500 وات
  • ابعاد مدل کوچک 37*73*30
  • ابعاد مدل بزرگ 77*73*30

 

 

دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

برای سفارش محصولات و یا مشاوره رایگان و انتخاب بهترین دستگاه میتوانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید :

مشاوره رایگان تلفنی
021-56826310
0919-9320031

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping