راه اندازی فست فود

نکات مهم در راه اندازی فست فود

نکات مهم در راه اندازی فست فود

سرمایه:

برای کسب سرمایه هم روش های مختلفی وجود دارد و اگر سرمایه تان کم است می توانید از طریق وام بانکی سرمایه اولیه خود را افزایش دهید.

 

برند:

قبل از راه اندازی فست فود باید این تصمیم را بگیرید که آیا میخواهید از یک برند خاص و محبوب نمایندگی اخذ کنید و یا اینکه برند خودتان را افتتاح کنید. معمولا اخذ نمایندگی از یک برند معروف و محبوب سرمایه زیادی می خواهد و در این صورت باید سرمایه اولیه خود را در نظر بگیرید.

البته قبل از افتتاح فست فود باید مجوز ها و گواهی های لازم را از مراجع ذی الصلاح تهیه کنید.

 

موقعیت:

مکان و موقعیت افتتاح فست فود بسیار مهم است. فست فود باید در مکانی مناسب و پر رفت و آمد مثل اطراف دانشگاه ها، مراکز خرید، ادارات و … باشد تا از این طریق بتوانید مشتری های زیادی کسب کنید و در نهایت رونق بیشتری در کسب و کارتان داشته باشید.

فضای فست فود باید مناسب و سرشار از آرامش باشد تا مشتری بتواند با محیط ارتباط برقرار کند و لذت ببرد.

این نکته هم باید مورد بررسی قرار گیرد که در اطراف فست فود چه رستوران ها و فست فود هایی قرار دارد و نحوه کار و منوی کاری و همچنین فضای کاری و قیمت آنان به چه شکلی است و سعی بکنیم سطح فست فود ما از آنان بالاتر باشد تا رضایت مشتری جلب شود.

سعی کنید مکانی را انتخاب کنید تا فضای مناسبی برای پارک خودرو داشته باشد تا کسی در پارک اتومبیل خود دچار مشکل نشود.

 

دکوراسیون:

دیزاینی مناسب برای فست فود انتخاب نمایید تا مکانی زیبا و چشم نواز و پر از آرامش باشد تا مشتری بتواند با آن ارتباط برقرار کند و انرژی مضاعف دریافت نماید و از فضا لذت ببرد. موسیقی ملایم و پر از آرامش به ذهن و روح انسان کمک میکند.

سبک انتخاب و دیزاین میز هایی که مشتری روی آن می نشیند بسیار حائز اهمیت است سعی کنید روی هر میزی یک گل طبیعی باشد تا روحیه افراد تازه شود.

 

 

تهیه تجهیزات:

تجهیزات آشپزخانه خود را از یک تولید کننده معتبر و با سابقه انتخاب کنید چون اگر تجهیزات آشپزخانه مناسب باشد در تسریع و کیفیت کار تاثیر به سزایی دارد. تولید کننده ای را انتخاب کنید که علاوه کیفیت و قیمت مناسب دارای خدمات پس از فروش بالایی باشد تا بتوانید مدت ها با خیالی آسوده از تجهیزات خود بهره ببرید. تجهیزات را طبق منو غذایی و همچنین فضای آشپزخانه انتخاب نمایید که تمام تجهیزات مورد استفاده قرار گیرند و فضای اضافه اشغال نکنند. در تجهیزات آشپزخانه های صنعتی متریالی که مورد استفاده قرار میگیرد حرف اول را میزند و با کیفیت رابطه مستقیم دارد پس دقت کافی را در تهیه تجهیزات داشته باشید تا بهترین تجهیزات را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

 

 

سرآشپز:

در انتخاب سرآشپز وسواس زیادی به خرج دهید زیرا اگر یک شف معروف و مورد اعتماد مردم را انتخاب کنید رونق فست فود شما تضمین شده است همیشه رفتن به یک فست فود که سرآشپز آن معتمد است راحت تر از یک فست فود ناآشناست.

 

منو:

یک سبک و منو خاص برای فست فود خود انتخاب کنید. در گذشته در فست فود ها فقط همبرگر طبخ میشد اما به مرور زمان منو فست فود ها گسترده شد و انواع پیتزا، سوخاری، رست بیف، پاستا، سیب زمینی، نان سیر، سالاد و … به آن افزوده شد.

انتخاب منو نکته بسیار مهمی است سعی کنید علاوه بر حذف غذاهای اضافه منویی کامل داشته باشید مثلا:

منو سوخاری و کنتاکی، منو ساندویچ ها، منو پیتزا آمریکایی، منو پیتزا ایتالیایی، منو بشقاب های رژیمی و سبزیجات، منو غذاهای دریایی، منو پیش غذا، منو پاستا، منو سالاد، منو نوشیدنی و … .

 

کارکنان:

پرسنل و کارکنان باید پوششی مرتب و تمیز داشته باشند زیرا کارکنان به شدت در دید مشتری هستند و می توانند به راحتی نظر مشتری را جلب و یا سلب بکنند. رعایت احترام و ادب کارکنان نسبت به مشتری یک اصل اساسی در مشتری مداریست.

برای پرسنل انگیزه ایجاد نمایید تا با علاقه به کار خود ادامه دهند و تمام توان خود را به کار گیرند و به مشتری انرژی مثبت انتقال بدهند.

کارکنان باید در کار خود سرعت عمل کافی را  داشته باشند تا مشتری بیش از حد منتظر سرو غذا نماند و نیاز های مشتری در اسرع وقت برآورده شود.

کارکنان باید سعی کنند در زمان انتظار برای مشتریان نوشیدنی رایگان سرو کنند تا رضایت مشتری جلب شود و کمتر گذر زمان را متوجه شود.

 

 

تبلیغات:

تبلیغات یک نکته طلایی در رونق هر کسب و کاریست. تبلیغات خود را در زمینه راه اندازی فست فود خود بسیار گسترده انجام دهید و نظر همه را جلب کنید. امروزه فضای مجازی مکانی مناسب برای تبلیغات پر بازده است و نباید از این نکته غافل شد.

تبلیغات دیگری نیز می توان انجام داد که بازدهی بالایی دارد و جزو تبلیغات پر بازدید به شمار می آید مانند بنر های تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی، پخش تراکت و … .

 

افتتاحیه:

افتتاحیه ای پر سرو صدا و پر بازدید برگزار کنید و از چند آدم سرشناس و محبوب دعوت به عمل آورید تا نظر مردم جلب شود زیرا اولین ملاقات تاثیر گذار ترین ملاقات است.

غذاهای جدید و خاص سرو کنید تا مردم از خوردن آن لذت ببرند و فست فود شما را به هر فست فود دیگری ترجیح بدهند.

فضایی پر از آرامش و ترجیحا با موسیقی زنده در نظر بگیرید تا همه لذت ببرند و احساس امنیت داشته باشند تا توانند فست فود شما را مکانی مناسب برای خوردن غذا و حتی تفریح در نظر بگیرند.

 

 

کیفیت:

کیفیت غذا باید انقدر بالا باشد که مشتری اگر در ذهن خود فست فود شما را با جای دیگری مقایسه کرد فست فود شما حرف اول را بزند و بهترین باشد.

اولین دلیلی که باعث می شود فردی به فست فود بیاید خوردن غذاست و کیفیت غذا مساویست با حفظ مشتری و حفظ مشتری مساویست با بقا و ماندگاری.

سعی کنید تزئین و دورچین زیبایی برای غذا ها انتخاب کنید که مشتری از دیدن غذا لذت ببرد و اشتهای شخص را دو چندان کند.

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping