کباب پز تابشی

کباب پز تابشی

کباب پز های منقلی و ذغالی خیلی وقت است که جای خود را به کباب پز گازی داده اند و شرکت سورنکو یکی از بهترین تولید کننده های کباب پز گازی و کباب پز بدون دود و تجهیزات صنعتی آشپزخانه است. کباب و کباب پز و پخت کباب از دیرباز در ایران طرفداران زیادی داشته است و تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از صنعت های اصلی در هر کشوری است.

دستگاه کباب پز تابشی یکی دیگر از محصولات شرکت روماک ماشین میباشد که یکی از اصلی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تالار، هتل، تهیه غذا، رستوران و … می باشد و کیفیت پخت بسیار بالایی دارد و حتی نیاز به نیروی ماهر جهت پخت کباب هم نمی باشد. با این کباب پز می توانید انواع کباب (جوجه، کوبیده، برگ و …) و گوجه را پخت نمایید.

جنس بیرونی کباب پز تابشی تماما استیل نگیر 304 استنلس است و بدنه بسیار مقاوم و با دوامی دارد.

با خرید کباب پز تابشی مصرف گاز خود را تا بیش از 1.5 برابر کباب پز های سنتی کاهش دهید. با این کباب پز حرارت و دمای خیلی کمتری در محیط کار تجمع می کند. دستگاه درای پایه چرخدار جهت سهولت جا به جایی می باشد.

این کباب پز گازی مدل 20،30،40 سیخ دارد و به صورت دهنه 40 و دهنه 50 طبق خواست مشتری می باشد. طول کباب در کباب پز دهنه 40 حدودا 35 سانتی متر است و در کباب پز دهنه 50 طول کباب 44 سانتی متر است.

سرعت پخت کباب پز بدون دود حدودا 250 تا 500 سیخ در ساعت است و این سرعت پخت بالا باعث صرفه جویی در زمان می شود.

کباب پز بدون دود دارای سینی چربی گیر است که به راحتی قابل شستشو می باشد و به صورت کشویی خارج می شود همچنین دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد که یکی از ویژگی های مهم این دستگاه است.

کباب پز تابشی دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

کباب پز تابشی

مشخصات فنی کباب پز :

ورودی گاز 1 اینچ

کشویی ریلی

گاز شهری یا کپسولی

مشعل تابشی

حرارت غیر مستقیم از بالا

برق تکفاز

ولتاژ 220 ولت / 50هرتز

بدنه استیل استنلس

قابلیت تنظیم سطح ارتفاع

هود برای هدایت گرما

سینی آب

طراحی ارگونومی

پایه چرخدار

تمیز کردن آسان و سریع

با دوام و مقاوم

بهداشتی و ایمن

کباب پز

کباب پز بدون دود یا کباب پز گازی یک دستگاه کاملا جدید و بهداشتی می باشد و دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

برای دیدن فیلم دستگاه کباب پز تابشی روی ویدیو زیر کلیک نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping