طرز تهیه استیک با سس قارچ

طرز تهیه استیک خوشمزه

 طرز تهیه استیک گوشت :

 

طزر تهیه استیک گوشت

استیک یه غذای خیلی خوشمزه هستش که پیدایش و ابداع این غذا بر میگرده به کشور آمریکا که امروزه در اکثر کشور ها بخصوص کشور ما هم مورد توجه و علاقمه مردممون قرار گرفته

خب بریم سراغ موادی که لازم داریم:

 

مواد لازم مقدار
گوشت راسته گوساله 400 گرم
روغن زیتون 2 قاشق غذا خوری
سس خردل 2 قاشق غذاخوری
سس باربیکیو ۲قاشق غذاخوری
سس سویا ۲قاشق غذاخوری
فلفل سیاه و نمک به میزان دلخواه
روغن مخصوص سرخ کردن ۴قاشق غذاخوری

 

حالا میریم سراغ موادی که برای سس استیک نیاز داریم:

 

مواد لازم اندازه
قارچ ورقه شده ۲ لیوان
شیر ۱ لیوان
آرد ۱قاشق غذاخوری
عصاره گوشت گوساله ۱عدد
فلفل سیاه به میزان دلخواه
پیاز سرخ شده
به میزان دلخواه

خب حالا میریم سراغ تهیه استیک:

گوشت هارو به اندازه کف دستتون به ضخمات یک بند انگشت برش بدین ، بعد برشون دارین و روی تخته چوبیتون بزارین بعد یه پلاستیک فریزر بکشین روش ،با گوشتکوب بکوبین روش تا پهن شه .

حالا نوبت مزه دار کردن گوشت هاس،تکه های گوشت رو تو مخلوط روغن زیتون،سس سویا،سس خردل،سس باربیکیو ،نمک و فلفل سیاه خوب ورز بدین و به مدت 30 دقیقه بزارین داخل مایع بمونه تا خوب مزه دار شه.

حالا نوبت سرخ کردن استیک هامون تو تابه (بهتره چدنی باشه) رسیده ، 4 قاشق غذاخوری روغن (توجه داشته باشین استفاده بیش از حد ش مزه استیک رو خراب میکنه) به تابه اضافه میکنیم بعد گرم شدن تابه و روغن تکه های گوشت رو اضافه میکنیم تا کامل سرخ بشه .

طرز تهیه سس قارچ:

خب واس سس استیکمون اول پیاز رو درون تابه تفت میدیم تا خوب طلایی شه ، قارچ هارو اضافه کنید و بزارین کمی با پیازها تفت بخوره بعدش مخلوط عصاره گوشت ، شیر ،آرد و فلفل سیاه رو بهش اضافه کنید ، بزارین سس خودشو بگیره و یکم غلیظ شه سپس میتونین کمی خامه یا کره هم بهش اضافه کنید و روی استیکتون این سس خوشمزه رو بریزین و میل کنید:)

 

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping