راه اندازی رستوران

راه اندازی رستوران و راز موفقیت در این کسب و کار

راه اندازی رستوران

راه اندازی رستوران از مهم ترین مواردیست که تصمیم گرفتم در این مورد مطلبی را منتشر نمایم

 غذا یکی از نیازهای اولیه انسان است. با اینکه طعم ها، علایق افراد نسبت به غذاها تغییر می کند اما با این حال آنچه که تغییر نکرده و ثابت باقی می ماند علاقه افراد به غذا خوردن است. این موضوع به این معنا نیست که راه اندازی رستوران کار بسیار سختی است، بلکه بدین معناست که این یکی از سخت ترین کارهاییست که هرکس در زمینه صنایع غذایی انجام می دهد. اما اگر توانایی آن را در خود می بینید – چه به صورت مالی و چه به صورت روحیه ای – شما نه تنها آن را انجام خواهید داد، بلکه از آن لذت هم خواهید برد.

راه اندازی رستوران چگونه است؟

برای راه اندازی رستوران راه های بسیاری وجود دارد، از راه اندازی یک بوفه یا کافی شاپ کوچک گرفته، تا راه اندازی صفر تا صد یک آشپزخانه صنعتی مانند راه اندازی رستوران و فست فود – ضروری است به یاد داشته باشید که رستوران، پیتزا فروشی، ساندویچی، کافی شاپ، قنادی و غیره منحصرا کسب و کارهای مورد نظر نیستند بلکه شما می توانید از خود خلاقیت نشان دهید و طبق سلیقه خود کسب و کار مرتبط راه اندازی نمایید.

آیا رستوران پروسه متفاوتی دارد؟

شاید خود اطلاع داشته باشید که دقیقا چه نوع کسب و کاری در زمینه صنایع غذایی مد نظرتان است و شاید هم در حالی که این متن را می خوانید تصمیم خود را نگرفته اید. در هر دو صورت، مطالعه این سری از مقالات خالی از لطف نیست و آنچه که نیاز دارید را به واسطه این مقالات خواهید آموخت؛ اگر شما این مقالات را با ذهن باز مطالعه نمایید ایده هایی به ذهن شما خواهدآمد که می توانید در کسب و کار خود آن ها را اعمال نمایید.

 در حوزه صنایع غذایی

ما سعی می کنیم اطلاعات پایه در باب راه اندازی رستوران را در اختیار شما قرار دهیم و شما خواهید آموخت که چگونه طرح کسب و کار خود را توسعه بخشید و برنامه ریزی و فعالیت روزانه خود را خواهید آموخت که بایستی به چه صورت باشد و همچنین خواهید آموخت که چگونه آشپزخانه و محل غذاخوری خود را چینش نمایید و همچنین چگونه بایستی لوازم آشپزخانه صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی خریداری نمایید و چگونه سرمایه گذاری نمایید؛ چگونه آشپزخانه صنعتی خود را مدیریت نمایید.

تجربه در زمینه آشپزخانه های صنعتی

از آنجایی که بهترین اطلاعات موجود در باب موفقیت آشپزخانه های صنعتی، به تجربیات افرادی که قبلا در این زمینه موفق شده اند بستگی دارد، در این راستا با برخی از آن ها مصاحبه هایی صورت گرفته است و آن ها از به اشتراک گذاشتن تجربیات خود استقبال می کنند. تجربیات آن ها شامل نحوه خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، خرید انواع اقلام مورد نیاز چهت پخت و پز و برخی از آن ها فوت کوزه گری را به شما خواهند آموخت که سرعت پیشرفت شما را می افزایند. به کمک این سری مقالات

خواهید آموخت که چه کارهایی را بایستی انجام دهید و از انجام که کارهایی بایستی پرهیز نمایید و چگونه می توانید از تکنیک ها و تجربیات دیگران در این صنعت برای پیشرفت خود استفاده نمایید.

از آشپزخانه صنعتی تا راه اندازی رستوران

شما همچنین خواهید آموخت که آشپزخانه صنعتی دقیقا چیست. ساعت کاری آشپزخانه های صنعتی از قبیل رستوران ها و فست فود ها انعطاف پذیر است اما اغلب ساعت کاری طولانی را دارا هستند. با اینکه حاشیه سود خوب است، اما شما می بایست به جزئیات اهمیت بدهید. بازار شما بسیار وسیع است، اما رقبای شما نیز بسیارند؛ این بدین معناست که شما می بایست در این راستا برنامه ریزی داشته باشید. فرصت اینکه بخواهید از خود خلاقیت نشان بدهید بسیار محدود است اما گاهی اوقات بایستی کارهایی که تقاضای بازار است را انجام بدهید – حتی اگر ترجیح شما نباشد.

راه اندازی رستوران موفق

برای راه اندازی رستوران و راز موفقیت در این کسب و کار مانند سایر زمینه، برای موفقیت در رستوران هیچ راه میانبر و هیچ فرمول جادویی وجود ندارد. برای موفقیت در صنعت رستوران یا سایر آشپزخانه های صنعتی نیاز است که سخت تلاش کنید و فداکاری و تعهد از خود نشان دهید. اما همچنین ارزش آن را دارد که وقت و انرژی و منابع خود را نیز صرف کنید چرا که همه بایستی غذا بخورند، حتی خود شما، پس این صنعت را پایانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت وجه

ضمانت اصل بودن کالا

سورنکو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم
شماره تماس : 09199320031 - 02156826310
آدرس ایمیل : info@sorenko.com

درباره ما

مجموعه صنعتی سورنکو از سال 1385 با در اختیار داشتن نیرویی کارامد و با تجربه و متخصص در زمینه طراحی ، تولید و بهینه نمودن تجهیزات و ماشین آلات آشپزخانه صنعتی و فست فود ، آغاز فعالیت نمود ، که اکنون مفتخر است . پیشرو در این صنعت میباشد و همراه با نو آوری تولید می نماید و تا کنون موفق به کسب چندین گواهی ثبت اختراع از سازمان مالکیت های صنعتی و سازمان پژوهش های علمی ایران شده است.
این مجموعه با توجه به بالا بردن سطح کیفیت محصولات ، ارتقای سطح پخت ، مکانیز نمودن سیستم طبخ و رقابت با محصولات خارجی ، شروع به خرید ماشین آلات پیشرفته و مدرن روز جهان کرده است و تحولی عظیم در کیفیت تولیدات ایجاد نموده که با توجه به قدم های موثری که برداشته با محصولات تولید شده شرکت های مطرح در دنیا رقابت نماید.
ما در این مجموعه مفتخریم که توانسته ایم محصولات تولیدی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کنیم

samandehi
تمامی حقوق این سایت برای شرکت سورنکو محفوظ می باشد

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping